همه چی تمام

مرجعی متفاوت با مطالب گوناگون

همه چی تمام

مرجعی متفاوت با مطالب گوناگون

طرز تهیه مرغ شکم پر جا افتاده خانگی بدون فر

طرز تهیه مرغ شکم پر بدون فر

مرغ شکم پر از اون دست غذاهایی هست که کمتر کسی پیدا میشه اونو دوست نداشته باشه  و در عین ساده بودن طرز تهیه آن  دارای نکات خاصی هست که سعی شده در این مطلب به اون اشاره بشه تا بتونین توی خونه بهترین مرغ شکم پر را درست کنید.

یکی از گزینه های خوب برای پذیرایی در میهمانی ها ایرانی می تواند مرغ شکم پر

  ادامه مطلب ...

تعبیر خواب مارمولک سبز، سیاه، قهوه ای، سفید، خاکستری، مرده و بزرگ

تعبیر خواب مارمولک سیاه و سفید، خاکستری و قهوه ای از دید امام صادق ع و تعبیر خواب مارمولک سبز بزرگ را در ادامه این مطلب می خوانید. دیدن مارمولک در خواب زن و مرد به معنی هشدار در زندگی است و همچنین تعبیر خواب مارمولک مرده بسیار بد و منفی است.

تعبیر خواب مارمولک چیست

تعبیر خواب مارمولک زیاد در خانه منفی است و ممکن است نشانه هشدار باشد. تعبیر دیدن مارمولک در خواب به این معنی است که ممکن است خیلی زود یکی از نزدیکان به شما فریب‌تان می‌دهد و به شما حمله می‌کند، بنابراین پس از دیدن خواب مارمولک بزرگ یا مرده باید مراقب باشید. 

ادامه مطلب ...

حقیقت ماجرای مزار علی بن ابوطالب در افغانستان / بارگاه منسوب به حضرت علی (ع) در مزارشریف متعلق به کیست؟

در خصوص محل دفن پیکر مطهر برخی از ائمه اطهار علیهم السلام مطالبی نقل می‌شود. ازجمله گاهی گفته می‌شود که مرقد حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در محلی به نام مزار شریف در افغانستان کنونی است. این مطلب را به این دلیل نقل می‌کنند که از آن مکان شاهد کرامت‌هایی بوده‌اند و تعدادی از بیماران در اثر دعا و نیایش در آن مکان، شفا گرفته‌اند.

 با استناد به کتاب نکته‌های ناب از آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت رحمه‌الله علیه، مطلبی را استخراج کرده ایم که نشان‌دهنده حقیقت ماجرا در خصوص مزار شریف و نسبت داشتن آن امیر مؤمنان علیه السلام است.

ادامه مطلب ...