همه چی تمام

مرجعی متفاوت با مطالب گوناگون

همه چی تمام

مرجعی متفاوت با مطالب گوناگون

غذاهای سنتی مشهد

غذاهای سنتی مشهد


در سفر به مشهد علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد و گشت و گذار در مراکز خرید ، می توانید با غذاهای سنتی مشهد نیز آشنا شوید و طعم دلچسب این غذاها را بچشید ، خراسان رضوی ، قدمت زیاد و فرهنگی بسیار غنی دارد و در تمامی زمینه ‌ها که فرهنگ غذایی هم یکی از آن ها است حرفی برای گفتن دارد ، مردم این سرزمین پهناور و کهن ، در جشن‌ها و مناسبت ‌های گوناگون ، غذاهای سنتی مناسب با آن رویداد را طبخ می ‌کنند که هر کدام از این غذاها طعم و مزه دلچسب مخصوص به خود را دارد ، با مسیر سبز همراه باشید تا با غذاهای سنتی مشهد بیشتر آشنا شویم . 
ادامه مطلب ...

۱۰ آداب عجیب و غریب غذا خوردن در میان کشورهای جهان

آداب غذا خوردن یک راه عالی برای نشان دادن رفتار شما است. رعایت آداب غذا خوردن دور یک میز و خوردن و نوشیدن می‌تواند اطلاعات بسیاری درباره شما در اختیار دیگران قرار دهد. شما باید با آداب غذا خوردن در کشور خود آشنا باشید و با دقت آنها را رعایت کنید. با این حال، آنچه ممکن است در کشور شما انجام شود و جز آداب خوب غذا خوردن باشد، در بعضی از کشورهای دیگر تابو باشد. در واقع، برخی از آداب غذا خوردن به گونه‌ای است که کاملا برای افراد غریبه می‌تواند عجیب و غریب باشد.

ادامه مطلب ...

این موزها با پوست هم قابل خوردن هستند

نتیجه تصویری برای ‪cross section of banana‬‏

در باور عموم پوست ضخیم میوه ها به علت تلخی، گس بودن و... قابل خوردن نیست اما همیشه هم اینطور نیست چرا که کشاورزان ژاپنی با تولید نوعی موز که پوست خوراکی دارد، کندن پوست این میوه را به انتخاب خودتان واگذار کرده اند. البته پوست موزهای مونگی خوشمزه نیست، فقط نازک تر است و تلخی کمتری دارد که آن را 100 % خوراکی می کند.

ادامه مطلب ...

بیوگرافی چکامه چمن ماه

نتیجه تصویری برای بیوگرافی چکامه چمن ماه

بیوگرافی چکامه چمن ماه بازیگر سینما و تلویزیون را در ادامه میبینید.

نام:چکامه 

نام خانوادگی:چمن ماه

تاریخ تولد:1359/8/14

محل تولد:شیراز

تحصیلات:دیپلم مجسمه سازی

---------------------------------------

چکامه چمن ماه متولد 14 آبان ماه سال 1359 در شیراز میباشد. چمن ماه دیپلم مجسمه سازی از هنرستان استاد شهریار است.

ادامه مطلب ...

خواص خیار ، میوه ای با فوایدی خاص زیبایی چهره

بهترین مزایای خیار برای پوست، مو و سلامتی:

خیار،  رنگ سبز روشن تا تیره، پوستی نازک، گوشتی بسیار مرطوب با دانه های خوراکی دارد و در سالادها، ساندویچ ها یا آبمیوه ها به کارمی رود. این میوه، آب فراوانی دارد که به هیدراته نگه داشتن بدن کمک می کند و کالری پایین آن، خیار را به انتخابی عالی برای رژیم کاهش وزن تبدیل می کند. خیار یکی از سیفی جات خوشمزه و خوش خوراک است که از زیبایی پوست و مو تا درمان بسیاری از بیماری ها که در ادامه این بخش از سلامت نمناک می خوانید از آن استفاده می شود.پس بیایید ببینیم خیار چگونه بدن را در بهترین وضعیت قرار می دهد.خواص خیار

خواص خیار

خواص و فواید خیار در یک نگاه:

خیار به دلیل داشتن میزان قابل توجهی پتاسیم برای کنترل فشار خون توصیه می شود البته بدون اضافه کردن نمک.

جالب است بدانید خیار برای بیماری های درد سینه ، نارسایی کلیه ، بیماری های کبد و لورالمعده ریه ، معده ، دندان و لثه مفید است.

 

ادامه مطلب ...