همه چی تمام

مرجعی متفاوت با مطالب گوناگون

همه چی تمام

مرجعی متفاوت با مطالب گوناگون

چطور دهان‌شویه خانگی درست کنیم؟

استفاده از دهانشویه برای مبارزه با بوی بد دهان،مقابله با پوسیدگی دندان،جلوگیری از خونریزی لثه و همینطور از بین بردن باکتری های دهان و دندان استفاده می شود.شما می توانید به جای صرف هزینه های زیاد برای تهیه دهانشویه های شیمیایی، خودتان در منزل دهانشویه خانگی تهیه کنید.مزیت این دهانشویه ها هم طبیعی بودن آن ها و هم مقرون به صرفه بودن آنها می باشد.همراه ما باشید تا تهیه انواع دهانشویه خانگی به وسیله موادطبیعی را یاد بگیرید.

  ادامه مطلب ...

12 راز خوشمزه‌تر شدن زرشک‌پلو با مرغ

زرشک از میوه‌هایی است که در دو نقطه ایران بیش از هر جای دیگری پرورش می‌یابد؛ زرشک قرمز در جنوب خراسان فراوان است و زرشک سیاه در کرمانشاه. به همین دلیل این غذا (زرشک‌پلو) در مناطقی مانند خراسان طبخ و به سایر نقاط کشور معرفی شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که روش طبخ این غذا بسیار ساده است در حالی که رعایت نکته‌های ظریفی در آن لازم و نشانه حرفه‌ای بودن آشپز است:

 
ادامه مطلب ...

آداب و رسوم نوروزی در بخش های مختلف ایران!

عید نوروز در کشور‌ها و شهر‌های مختلف با آداب و رسوم نوروزی ویژه همان شهر و کشور برگزار می‌شود. در ایران، نوروز بزرگترین عید ایرانیان است و به طبع با تنوع اقوام در کل کشور، آداب و رسوم نوروزی نیز متفاوت خواهد بود، هرچند که بسیاری از آداب و رسوم ایرانیان در عید نوروز مانند دید و بازدید، چهارشنبه سوری، سفره هفت سین، رفتن بر سر مزار عزیزان از دست رفته، پوشیدن لباس نو، سیزده به در برای کل کشور یکسان است. با نزدیک شدن به اول فروردین و آداب و رسوم جشن نوروز، بد نیست که با برخی از جالب‌ترین آداب و رسوم نوروزی ایرانی‌ها آشنا شویم.

  ادامه مطلب ...

طرز تهیه پای هلو و آناناس+ شیرینی ساق عروس

قبل از اینکه به شما طرز تهیه پای هلو و آناناس را آموزش دهم ابتدا لازم میدانم که اول توضیح دهم پای چیست؟

پای، یک ظرف غذا پخته شده‌است که معمولاً با لایه خمیر شیرینی پوشش داده می‌شود یا به‌طور کامل از مواد شیرینی ساخته می‌شود. در واقع پای، نوعی خوراک پیراشکی مانند است که از دو بخش تشکیل می‌شود: یک بخش آن لایه خمیری است و بخش دیگر موادی است که درون این خمیر قرار می‌گیرد. پای بر اساس لایه خود دسته‌بندی می‌شود.

  ادامه مطلب ...

جذب ثروت با 6 قانون طلایی

این سؤال برای بیشتر افراد پیش می آید که کی قرار است من میلیونر شوم؟ برای جذب ثروت 6 قانون طلایی وجود دارد که به هر کسی کمک می کند ثروت را به دست آورد. با یوکن همراه باشید.

یکی از مشتریانم می گفت: «من در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمدم که همه چیز به سختی به دست می آمد. وقتی توانستم هزینه‌های مدرسه‌ی کسب و کارم را بپردازم، همسر سابقم مرا از خانه بیرون کرد.

ادامه مطلب ...